Pages

31 octobre 2005

Al één week in Meppel!

Op zaterdag ben ik geweest in het bos met de jarig jongen en zijn vriendenen. We hebben gespeeld.

Op zondag hebben we vrienden van vakantie bezoeken in Almelo. Het was een beetje vervelend voor mij...
'S Middags heb ik 30' met T. hardgelopen.

Vandaag heb ik een Nederlands cursus gezocht. Maar het is niet gemakkelijk want ik moet inwoners zijn. Ik ben ook in een uitzendburo geweest. Ik moet mijn cv vertalen en dan versturen. De dame zal zien wat ze voor mij kan doen. Morgen ga ik naar een stichting voor vrijwilligers. Misschien zal ik vinden om iets te doen...

De mensen zeggen dat ik duidelijk praat. Ik denk dat ik makkelijker Nederlands begin te spreken.

Ik ben de baanlegger voor de OL-wedstrijd op 20 november. Ik heb al begonnen om de omlopen tekenen. Ik moet 6 omlopen maken (9, 6, 4 makkelijk, 4 moeilijk, 3 en 2 km). het is wat moeilijk want ik ken echt nog niet het bos. Maar het is leuk.

Ik heb de ASUB-Nouvelles gekregen op zaterdag. Dank u wel!

Groetjes aan iedereen.

Aucun commentaire: