Pages

27 octobre 2005

Nieuws van Meppel

Dus, veel dingen om te zeggen...

Ik heb bijna de hele familie gezien. Met de kinderen en de kleine kinderen. De kleine kinderen zijn op vakantie en ze komen naar Opa en Oma. Ik ben soms bezig met hen. Vandaag één van hen is jarig en het was het feest met de hele familie. Allemaal praatten en ik begreep bijna nichts...

Gisteren heb ik 50' hardgelopen met T. Hij is 64 jaar oud. Hij liep een beetje te snel voor mij maar het bos was prachtig met mooie kleuren, meren en moerassen. Het is de "Staphorst". Er is een orienteringkaart.
Dan heb ik naar Meppel gefietst met J. en ik ben naar de VVV kantoor gegaan om een fietskaart te kopen.

Gisteravond ben ik naar Melodica gegaan. Melodica is een orkest met gehandicapte mensen. Ze spelen met synthetizers. Ze hebben "gekleurde stikkers" op de partituren en dezelfde op de keyboard.
Ik was indrukwekkend want ze zijn alles heel geconcentreerd en spelen heel goed. Sommigen zijn heel grappig. Een meisje is altijd bezig met haar vingers, haar schoenen...en ze kan niet spelen...in werkelijkheid is zijn keyboard niet aangesloten ;-)
Ik heb alleen kijken maar het was leuk. Ik ben nooit in contact geweest met gehandicapte mensen. Dus is het een echt ervaring.

Wat anders? Het is genoeg voor vanavond...

Groetjes aan iedereen!!

Aucun commentaire: