Pages

14 octobre 2005

Divers

Si vous rencontrez des erreurs dans mon texte, n'hésitez pas à me le faire savoir!

Plusieurs personnes m'ont suggéré d'écrire le blog en Néerlandais, ce serait une bonne idée mais je crains les fautes de rédaction...enfin on peu toujours essayer. ON NE RIGOLE PAS!!

Shame on me! Ah non zut c'est en Néerlandais que je dois écrire...Vandaag heb ik nichts gedaan. Of ja heb ik op de blog gewerkt. Hebben jullie gezien? Ik heb alle de accents toevoegen. Wat een job! Maar ik heb ook gegeten, cafe gedronken, Donald Duck gelezen en enkele grammatica oefeningen gemaakt....;-)

Weten jullie dat in Nederland, hebben enkele mensen een vlag die hangt op een paal voor het huis. De vlag is heel lang en dun. Waarom? Doodeenvoudig om te zeggen: we zijn Nederlander!

Aucun commentaire: